- Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Нові стандарти оволодіння іноземними мовами в умовах неперервної освіти.
- Бабенко І.Д., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Запорізької міської ради, Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Мовний фактор в аспекті неперервної освіти.
- Барыш Т.В., Запорожский классический лицей (Украина, г. Запорожье). Социокультурный аспект изучения языковых единиц русского языка в контексте непрерывного образования.
- Башманівська Л.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток професійної компетентності вчителя-словесника сільської школи.
- Буцик А.В., Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108 Запорізької міської ради, Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Вивчення лексикології й фразеології у школі з урахуванням принципів наступності та перспективності.
- Галькевич М.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток у студентів педагогічного коледжу здатності до естетичного сприймання художнього тексту на заняттях з української мови.
- Голуб Н.Б., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Особливості діяльнісного підходу у процесі навчання української мови в основній школі.
- Горошкіна О.М., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Сучасні підходи до професійного розвитку вчителів.
- Грибан Г.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Соціокультурний розвиток мовної особистості в системі неперервної освіти.
- Гузенков С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вимоги до випускника в системі неперервної освіти.
- Загороднова В.Ф., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, Запорізька область, м. Бердянськ). Теоретико-методологічна основа полікультурної освіти.
- Камінська О.Г., Мелітопольська гімназія № 9 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Реалізація принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти під час вивчення лексики та фразеології на уроках української мови.
- Карпачова Н.Я., Сисоєва Т.Ю., Запорізька ЗОШ І-ІІІ № 80, Запорізька гімназія № 93 (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація принципу наступності та перспективності у змісті шкільної мовної освіти: синтаксис і пунктуація.
- Колесник Т.А., Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів - гімназія «Інтелект» Запорізької області (Україна, смт. Кушугум). Реалізація змістових ліній у шкільному курсі української мови: до проблеми наступності й перспективності.
- Колпакова Е.В., Запорожская гимназия №71 с углубленным изучением иностранного языка (Украина, г. Запорожье). Языки культура общения формирование речевой личности учащихся.
- Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури всистемі ППО.
- Король Д.В., Веселівська районна різнопрофільна гімназія (Україна, Запорізька обл., смт Веселе). Обґрунтування ідеї освіти протягом життя в концепції Пола Ленгранда.
- Кочергіна С.В., Запорізька гімназія № 6 (Україна, м. Запоріжжя). Квест-технології на уроках української літератури.
- Кошель В.В., Токмацький навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І - ІІ ступенів № 12» Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак). Реалізація принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти в навчанні будови слова та орфографії на уроках української мови.
- Курінна А.Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Інтерактивні технології у розвитку комунікативної культури викладача як складової його професійної культури.
- Кучерук О.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Лінгводидактичні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя української мови.
- Кушнір В.Е., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Українська мова як засіб формування духовно багатої особистості в умовах неперервної освіти.
- Лісіцин В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Питання неперервної освіти у визначенні справедливоцентризму.
- Мелешко Л.В., Березівський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради (Україна, с. Березівка Житомирської області). Мовленнєвий розвиток п’ятикласників із використанням ігрових технологій на уроках української мови.
- Миржиєвська Г.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток творчої особистості в умовах неперервної освіти.
- Назарова І.С. Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Формування україномовної культури зростаючої особистості в умовах неперервної освіти.
- Никоненко Н.В., Шалько О.П., Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Критерії відбору англомовних текстів для навчання читанню студентів ВНЗ.
- Нищета В.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Вимоги до особистості та професійної підготовки сучасного вчителя у світлі процесів риторизації.
- Олефіренко Л.Л., Малобілозерська естетична школа-інтернат «Дивосвіт» (Україна, Запорізька обл., с. Мала Білозерка). Проектування україномовного середовища в умовах школи для обдарованих дітей.
- Пашков В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Освіта як безперервний процес в умовах глобалізації.
- Пересунько Т.М., Балабинська гімназія «Престиж» Запорізького району (Україна, Запорізька обл., смт Балабине). Ефективне використання мережних технологій навчання мови та літератури у школі.
- Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів Приазовської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл., с. Новоспаське). Формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури в умовах розвитку хмароорієнтованого навчального середовища.
- Подмазін С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Освіта в контексті еволюції світоглядних епох.
- Путій Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вікі-репозитарій як основа науково-методичного та інформаційного супроводу професійної підготовки вчителя-мовника.
- Романенко С.М., ФАО «НЦПК «Өрлеу» «ИПКПР по СКО» (Казахстан, г. Петропавловск). Читательская конференция в аспекте непрерывного образования (на материале романа Даниила Гранина «Мой лейтенант»). Стаття
- Романич Н.В., відділ освіти Маловисківської районної державної адміністрації Кіровоградської області (Україна, Кіровоградська обл., м. Мала Виска). Ключові аспекти зростання вчителя-словесника.
- Савонова Г.І., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ). Творчість як духовнасутність неперервної освіти у контексті філософії М.О.Бердяєва. Стаття
- Сагуйченко В.В., Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Дніпропетровськ). Філософсько-антропологічне обґрунтування освіти дорослих.
- Систеров В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Актуальність ідей самоактуацізації Абрахама Маслоу в умовах нової соціальної реальності.
- Сівер Л.А., Куйбишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куйбишевської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл., смт. Куйбишеве). Шкільна мовна освіта: принципи наступності та перспективності у вивченні морфології
- Скрипець А.Є., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 (Україна, Запорізька обл., м. Бердянськ). Саморозвиток особистості в соціокультурному аспекті неперервної освіти.
- Спиця Н.В., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування креативного мислення суб`єктів медичної освіти.
- Утюж І.Г., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Ідея безперервності процесу освіти.
- Фастовець Н.І., Антонівський НВК Вільнянського району (Україна, Запорізька обл., с. Антонівка). Блог-технології вдіяльності МО вчителів української мови та літератури: практичний аспект.
- Чубань Т.В., Левченко Т.М., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький). Вивчення дієслів недоконаного виду у процесі мовної підготовки студентів факультетів післядипломної педагогічної освіти.
- Чуйко М.В., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 75 (Україна, м. Запоріжжя). Вивчення фонетики, орфоепії, графіки, орфографії на уроках української мови: до реалізації принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти
- Шацька Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток україномовної культури школярів шляхом занять у Школі сучасних знань.
- Шиліна Г.А., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 з російською мовою навчання (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Організація класно-дистанційної форминавчання на уроках української мови у середній школі.
- Штандюк С.І., Пологівська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ст. № 2 (Україна, Запорізька обл., м. Пологи). Формування мовно-літературної компетентності учнів шляхом навчання у Школі сучасних знань (презентація), Тези
Тези, статті
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар