Тези, статті

  1. Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Нові стандарти оволодіння іноземними мовами в умовах неперервної освіти.
  2. Бабенко І.Д., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Запорізької міської ради, Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Мовний фактор в аспекті неперервної освіти.
  3. Барыш Т.В., Запорожский классический лицей (Украина, г. Запорожье). Социокультурный аспект изучения языковых единиц русского языка в контексте непрерывного образования.
  4. Башманівська Л.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток професійної компетентності вчителя-словесника сільської школи.
  5. Буцик А.В., Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108 Запорізької міської ради, Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Вивчення лексикології й фразеології у школі з урахуванням принципів наступності та перспективності.
  6. Галькевич М.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток у студентів педагогічного коледжу здатності до естетичного сприймання художнього тексту на заняттях з української мови.
  7. Голуб Н.Б., Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Особливості діяльнісного підходу у процесі навчання української мови в основній школі.
  8. Горошкіна О.М., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Сучасні підходи до професійного розвитку вчителів.
  9. Грибан Г.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Соціокультурний розвиток мовної особистості в системі неперервної освіти.
  10. Гузенков С.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вимоги до випускника в системі неперервної освіти.
  11. Загороднова В.Ф., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, Запорізька область, м. Бердянськ). Теоретико-методологічна основа полікультурної освіти.
  12. Камінська О.Г., Мелітопольська гімназія № 9 Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна, м. Мелітополь). Реалізація принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти під час вивчення лексики та фразеології на уроках української мови.
  13. Карпачова Н.Я., Сисоєва Т.Ю., Запорізька ЗОШ І-ІІІ № 80, Запорізька гімназія № 93 (Україна, м. Запоріжжя). Реалізація принципу наступності та перспективності у змісті шкільної мовної освіти: синтаксис і пунктуація.
  14. Колесник Т.А., Кушугумський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів - гімназія «Інтелект» Запорізької області (Україна, смт. Кушугум). Реалізація змістових ліній у шкільному курсі української мови: до проблеми наступності й перспективності.
  15. Колпакова Е.В., Запорожская гимназия №71 с углубленным изучением иностранного языка (Украина, г. Запорожье). Языки культура общения формирование речевой личности учащихся.
  16. Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури всистемі ППО.
  17. Король Д.В., Веселівська районна різнопрофільна гімназія (Україна, Запорізька обл., смт Веселе). Обґрунтування ідеї освіти протягом життя в концепції Пола Ленгранда.
  18. Кочергіна С.В., Запорізька гімназія № 6 (Україна, м. Запоріжжя). Квест-технології на уроках української літератури.
  19. Кошель В.В., Токмацький навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І - ІІ ступенів № 12» Токмацької міської ради Запорізької області (Україна, м. Токмак). Реалізація принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти в навчанні будови слова та орфографії на уроках української мови.
  20. Курінна А.Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Інтерактивні технології у розвитку комунікативної культури викладача як складової його професійної культури.
  21. Кучерук О.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Лінгводидактичні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя української мови.
  22. Кушнір В.Е., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Українська мова як засіб формування духовно багатої особистості в умовах неперервної освіти.
  23. Лісіцин В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Питання неперервної освіти у визначенні справедливоцентризму.
  24. Мелешко Л.В., Березівський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради (Україна, с. Березівка Житомирської області). Мовленнєвий розвиток п’ятикласників із використанням ігрових технологій на уроках української мови.
  25. Миржиєвська Г.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток творчої особистості в умовах неперервної освіти.
  26. Назарова І.С. Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Формування україномовної культури зростаючої особистості в умовах неперервної освіти.
  27. Никоненко Н.В., Шалько О.П., Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Критерії відбору англомовних текстів для навчання читанню студентів ВНЗ.
  28. Нищета В.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Вимоги до особистості та професійної підготовки сучасного вчителя у світлі процесів риторизації.
  29. Олефіренко Л.Л., Малобілозерська естетична школа-інтернат «Дивосвіт» (Україна, Запорізька обл., с. Мала Білозерка). Проектування україномовного середовища в умовах школи для обдарованих дітей.
  30. Пашков В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Освіта як безперервний процес в умовах глобалізації.
  31. Пересунько Т.М., Балабинська гімназія «Престиж» Запорізького району (Україна, Запорізька обл., смт Балабине). Ефективне використання мережних технологій навчання мови та літератури у школі.
  32. Подлєсна І.С., Новоспаська ЗОШ І-ІІІ ступенів Приазовської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл., с. Новоспаське). Формування ІК-компетентності вчителя української мови та літератури  в умовах розвитку хмароорієнтованого навчального середовища.
  33. Подмазін С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Освіта в контексті еволюції світоглядних епох.
  34. Путій Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Вікі-репозитарій як основа науково-методичного та інформаційного супроводу професійної підготовки вчителя-мовника.
  35. Романенко С.М., ФАО «НЦПК «Өрлеу» «ИПКПР по СКО» (Казахстан, г. Петропавловск). Читательская конференция в аспекте непрерывного образования (на материале романа Даниила Гранина «Мой лейтенант»). Стаття
  36. Романич Н.В., відділ освіти Маловисківської районної державної адміністрації Кіровоградської області (Україна, Кіровоградська обл., м. Мала Виска). Ключові аспекти зростання вчителя-словесника.
  37. Савонова Г.І., Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Луганськ). Творчість як духовнасутність неперервної освіти у контексті філософії М.О.Бердяєва. Стаття
  38. Сагуйченко В.В., Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Дніпропетровськ). Філософсько-антропологічне обґрунтування освіти дорослих.
  39. Систеров В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Актуальність ідей самоактуацізації Абрахама Маслоу в умовах нової соціальної реальності.
  40. Сівер Л.А., Куйбишевська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Куйбишевської районної ради Запорізької області (Україна, Запорізька обл., смт. Куйбишеве). Шкільна мовна освіта: принципи наступності та перспективності у вивченні  морфології
  41. Скрипець А.Є., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 (Україна, Запорізька обл., м. Бердянськ). Саморозвиток особистості в соціокультурному аспекті неперервної освіти.
  42. Спиця Н.В., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Формування креативного мислення суб`єктів медичної освіти.
  43. Утюж І.Г., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Ідея безперервності процесу освіти.
  44. Фастовець Н.І., Антонівський НВК Вільнянського району (Україна, Запорізька обл., с. Антонівка). Блог-технології вдіяльності МО вчителів української мови та літератури: практичний аспект.
  45. Чубань Т.В., Левченко Т.М., ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (Україна, Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький). Вивчення дієслів недоконаного виду у процесі мовної підготовки студентів факультетів післядипломної педагогічної освіти.
  46. Чуйко М.В., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 75 (Україна, м. Запоріжжя). Вивчення фонетики, орфоепії, графіки, орфографії  на уроках української мови: до реалізації принципів наступності та перспективності між початковою та середньою ланками освіти
  47. Шацька Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток україномовної культури школярів шляхом занять у Школі сучасних знань.
  48. Шиліна Г.А., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  №11 з російською мовою навчання (Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь). Організація класно-дистанційної форминавчання на уроках української мови у середній школі.
  49. Штандюк С.І., Пологівська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ст. № 2 (Україна, Запорізька обл., м. Пологи). Формування мовно-літературної компетентності учнів шляхом навчання у Школі сучасних знань (презентація),  Тези

Немає коментарів:

Дописати коментар